На Північній Салтівці почали курсувати тролейбуси з автономним ходом

На Північній Салтівці почали курсувати тролейбуси з автономним ходом
Тролейбусний маршрут №48 запустили сьогодні, 22 октбря, від стації метро «Героїв Праці» на мікрорайон «Північна-5».

У числі перших пасажирів був перший заступник Харківського міського голови Ігор Терехов.
Він повідомив, що поки на маршрут пустили п'ять тролейбусів з автономним ходом, які можуть опускати тролеї й проїжджати без них до 30 км. Пізніше, якщо буде потрібно, на маршрут додадуть ще один тролейбус. Як зазначив перший віце-мер, такий сучасний транспорт не вимагає прокладання контактної мережі і будівництва тягових підстанцій, тому дозволить заощадити міський бюджет і замінити більш дорогі і менш комфортні автобуси.
Ігор Терехов зазначив, що виробляють тролейбуси з автономним ходом у Броварах Київської області, але комплектують з імпортних частин. Тролейбуси з низькою підлогою, комфортні для людей з обмеженими можливостями, в них є кондиціонери для водія і пасажирів, система опалення, зарядні пристрої під USB-роз'єми і валідатори для оплати «E-ticket». Заряджаються тролейбуси під час проходження маршруту від контактної мережі, тому транспорт не простоюватиме.
За словами першого віце-мера, всього для Харкова придбали 50 таких тролейбусів, 11 з них планується отримати до кінця року, решту - наступного року. У міру отримання машин їх відразу ж будуть відправляти на нові маршрути.
«Наступний маршрут після Північної Салтівки ми пускаємо на Жихор, П'ятихатки, а пізніше - на мікрорайон «Горизонт». Ми придбали ці тролейбуси за лізинговою схемою з державним банком «Укргазбанк» і дуже ретельно підходили до відбору. Тролейбуси зручні і м'які в ходу», - повідомив Ігор Терехов.
Як зазначив заступник міського голови з питань інфраструктури міста Євгеній Водовозов, на деяких маршрутах можна буде комбінувати тролейбуси з запасом ходу і стандартні.
«Наприклад, на Рогані є кінцева зупинка троллейбсов №45 і 46, а є такі віддалені мікрорайони, де люди змушені користуватися тільки автобусами. Тому ми зможемо «переполовинити» маршрут і дати можливість користуватися електротранспортом усім жителям», - пояснив Євгеній Водовозов.
За його словами, на нові тролейбуси виробник дав гарантії, вони добре пройшли випробування. Крім того, завод стежить за кожним тролейбусом, який випустив.
«Якщо щось відбувається з акумуляторною батареєю або системою управління, в тролейбусі загоряється червона лампочка. Тепер не потрібно запрошувати фахівця з заводу, виробник може коригувати те, що відбувається, за допомогою Wi-Fi», - розповів Євгеній Водовозов.
Зазначимо, що довжина нових тролейбусів складає 12 метрів, місткість - до 100 пасажирів. Частину маршруту тролейбус проходить за допомогою контактної мережі, а частину - на батареях. У тролейбусі передбачені умови для комфортної поїздки людей з обмеженими можливостями: низька підлога, пандус, система нахилу тролейбуса в правий бік.

Будь ласка, прочитайте й інші важливі новини. Не гайте часу на зупинці.